Huisregels

Huisregels = Algemene voorwaarden

Wanneer u een afspraak maakt bij Schoonheidssalon You've got Nails & Beauty Opdorp gaat u automatisch akkoord met het huisreglement.


Allereerst moet u weten dat gelnagels laten zetten niet geheel pijnloos is. De warmteontwikkeling van de gel, het frezen en vijlen kunnen allemaal voor een ongemakkelijk, tot soms pijnlijk gevoel zorgen. Ook zijn kleine wondjes aan de nagelriemen mogelijk van het vijlen, vooral wanneer de warmteontwikkeling van de gel slecht verdragen wordt en de handen niet voldoende onder de UV-lampen kunnen blijven liggen. Hierdoor stolt de gel niet goed en loopt die tussen en/of over de nagelriem.


Bij zwangerschap en bepaalde ziektes en behandelingen/medicijnen kan de overgevoeligheid sterk toenemen of de huid en nagel aanzienlijk fragieler worden. Bespreek dit met mij, liefst voor, tijdens, ...

Uiteraard doe ik er alles aan om zo pijnloos mogelijk te werken.


Ik ben niet verantwoordelijk voor pijn of schade aan nagels, nagelbed, nagelriem bij het niet naleven van de instructies van de behandeling, noch bij toegenomen overgevoeligheid door zwangerschap, ziekte of behandeling/medicijnen.


Er worden nooit terugbetalingen gedaan van vooraf betaalde behandelingen.


Afspraken

Afspraken kunnen telefonisch, via berich, via Facebook of via mail gemaakt worden. Afspraken die via de website en/of mail gemaakt worden zijn pas geldig na het ontvangen van een bevestiging per mail of sms.

Afspraken kunt u altijd direct tijdens uw afspraak maken. Indien u wacht tot de dag of week zelf bestaat de kans dat ik u er niet meer tussen kan nemen. U kunt ook altijd achteraf uw afspraak maken.

Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Ga je toch later zijn, gelieve me dan te verwittigen. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant.

Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief einde te brengen (vanaf 15 minuten te laat) ben ik genoodzaakt de behandeling te verplaatsen naar een ander tijdstip. Hiervoor wordt een compensatie van € 15,00 aangerekend, dit voor de verloren tijd en misgelopen inkomsten.

 

Annulering van de afspraak

U kunt tot 24 uur voor uw afspraak telefonisch of schriftelijk via mail annuleren.

Wanneer u later dan 24 uur voor de afspraak annuleert ben ik genoodzaakt om 50% van de geplande behandeling aan te rekenen.

Deze vergoeding wordt betaald na het ontvangen van een factuur met de post of e-mail.


Voor opleidingen dient steeds een voorschot te worden betaald. Hiermee gaat u akkoord met de gemaakte afspraak rond de opleiding (timing, kost, ...). Het voorschot dient om de materialen nodig voor de opleiding aan te kopen en kan dus in geen enkel geval terugbetaald worden. Het volledige bedrag voor de opleiding blijft in se te betalen, ook bij annulering, tenzij er sprake is van overmacht.


Uitzondering:

Wanneer u een doktersattest kunt voorleggen van de dag waarop u de afspraak annuleerde, wordt er geen vergoeding aangerekend. Ik heb alle respect voor het feit dat u wegens ziekte of ongeval van uzelf of een familielid moet annuleren maar wegens het misbruik van deze regel wordt er wel een doktersattest hiervoor gevraagd.

 

Niet opdagen bij een afspraak

Wanneer u niet komt opdagen op de geplande afspraak zonder verwittigen, wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd. Hier is GEEN uitzondering op.


Wanneer u een afspraak maakt wordt er verwacht dat u op de geplande datum komt. Ik maak hiervoor tijd vrij in mijn agenda en ik moet soms andere klanten op een wachtlijst plaatsen omdat er geen plaats is. Ik vind het daarom maar normaal dat wanneer u niet komt opdagen op een afspraak en u niets laat weten, dat u de behandeling volledig betaalt. Dit als compensatie voor mijn verloren tijd en verloren inkomsten.


Deze vergoeding wordt betaald ter plaatse, of na het ontvangen van een factuur met de post of e-mail.

Wanneer u niet komt opdagen op de geplande afspraak met een cadeaubon wordt deze bon geannuleerd.


Wanneer u meerdere keren na elkaar te laat komt of niet komt opdagen, kan u een nieuwe afspraak geweigerd worden.

 

Prijzen en betalingsmogelijkheden

We werken met vaste prijzen. Hierover wordt nooit onderhandeld. De prijzen op de website zijn steeds de reguliere prijzen.


De behandeling wordt altijd ter plaatse betaald. Er wordt nooit een behandeling achteraf vereffend.


Er wordt niets terugbetaald. Indien er problemen zijn, kan er in samenspraak naar een oplossing gezocht worden.


Betalen kan cash of via Payconiq (Bancontact)